6 Aralık 2014 Cumartesi

Bir "ilk gönderi" klasiği olarak: Herkese kucak dolusu merhaba!

Çok çok ufak, hatta belki önemsiz gördüğümüz ihtiyaçlarımızı bile edinmeden önce "dur bakayım" deyip internette araştırmalara giriştiğimiz yirmi birinci yüz yılın bu devresinde, şu an bu yazıyı okuyan sizler gibi ben de harıl harıl blog gezerken; neden sayfalar dolusu bilgiye benim de katkım olmasın diyerek okurluğumun yanına yazarlığımı da ekleme kararı aldım ve Yap Bi' Makyaj mottosu ile aranıza katıldım. Blog'uma şu an bu giriş yazısını yazarken yazdıklarımı silip silip tekrar yazdığımı, üç-beş cümleyi doğru düzgün bir araya getiremiyor gibi hissettiğimi söyleyip ne kadar heyecanlı olduğumu sizlere belirtmek isterim eheh.

Adından da anlaşılacağı üzere bir kozmetik blog'u ile buradayım. Yazma kararı almadan önce kozmetik ile ilgili birçok blogger, vlogger, forum ve hatta ürünlerin kendi sayfalarında yorumlar olduğunu düşünüp acaba hiç başlamasam mı diye geçirdim aklımdan. Aynı ürünler hakkında sayfalarca yazı/yorum bulunuyor, benim ne gibi bir katkım olabilir sorusu beni yazmaktan uzak tuttu hep. Sonra, neden benim gibi insanlar da olmasın diye düşündüm. Ben tek bir ürün hakkında yüzlerce şey okuyabilen biriyim çünkü her yorumda, her yazıda ürünle ilgili bambaşka şeylere rastlayabiliyorum. Şimdi de, belki başka birilerini yeni fikirlerle, yeni yorumlarla buluşturabilirim umudu ile yazmaya başladım.

Bol eğlenceli, bol keyifli, bol bilgili geçmesi dileğiyle lafı daha fazla uzatmadan (çünkü bu merhaba'yı sayfalarca uzatabilirim eheh) herkese iyi okumalar diliyorum! Lütfen sizler de yorumlarınızı, görüş ve önerilerinizi eksik etmeyin. Kendinize çok iyi bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder