13 Aralık 2014 Cumartesi

Diadermine Essential Care: Kuru ve Hassas Ciltler İçin Koruyucu Nemlendirici Bakım Kremi


Herkese merhaba! Bugün gerek makyaj için, gerek cildin esnekliği ve rutin bakımı için, gerek sağlıklı bir görünüm için; kısacası cildin en temel ihtiyacı olan nem için bizimle olan nemlendiricilerimizden birini tanıtmak istedim. İkinci kutusunu kullandığımdan hakkında fazlaca fikir sahibi olduğunu düşündüğüm Diadermine, bu yazımın konusu oldu.

Öncelikle biraz cilt tipimden bahsetmek istiyorum. T bölgesi yanaklarına göre biraz daha yağlı olan bir cildim var fakat böyle olmasına rağmen direkt "karma ciltliyim" diyemiyorum çünkü bu yağlılık tam anlamıyla yağlılık değil. Hatta T bölgesi demem bile yanlış bir ifade oluyor çünkü alnım fazlasıyla kuru. Sadece burun kenarlarımda çok fazla bir yağlanma oluyor, belki birazcık da çene üzeri ile dudak altı arasındaki o incecik çizgimsi kısımda. Cildimin geri kalanı bildiğiniz kuru eheh. Üstelik böyle kuru bir cildim olmasına rağmen çok yoğun ürünler sivilcelenme yapabiliyor. Kuruluğunun yanında bir de hassaslığı mevcut. Cildim en ufak şeyde anında kızarır. Çok beyaz tenli olmamdan dolayı bu kızarıklıklar kendini baya belli ediyor maalesef. (Hele soğuk havalarda!)

Diadermine'in kuru ve hassas ciltler için olan nemlendirici kremi eğer bol bol uygulamazsam yukarıda bahsettiğim kuruluktaki cildimi nemlendirmede çok başarılı değil; fakat iyi yanı, ne kadar bol uygularsam uygulayayım kesinlikle cildimde ağırlık yapmıyor ve ben bu kremin bu özelliğini çok seviyorum. İncecik, hafif mi hafif olması bu kremi makyaj altına uygulamak için çok uygun hale getiriyor. Eğer siz çok yoğun bir nemlendirme arıyorsanız kesinlikle yeterli gelmeyecek bir ürün bu.
Hafifliğinin getirdiği ve benim bu kremi tekrar almamı sağlayan şeylerden biri de, ne kadar bol uygularsam uygulayayım yüzümde tek tük bile sivilcelenme yapmamış olması.
Cilt hassasiyetine ise en ufak bir etkisini görmedim. Ben hassas ciltler için üretilen kremlerden, kızarıklık vb. sorunları hafifletmesini beklerim. Maalesef bu kremin pek bir yatıştırıcı etkisi yok. Sanırım yaz için çok daha uygun bir ürün benim için (soğuk havada hassas cilt daha da hassaslaştığından) fakat ben kışın da kullanıyorum. :/

Yeterince nemlendirmemesine rağmen cildimde herhangi bir yan etkisini görmediğim, hafifliğini sevdiğim ve indirim dönemlerinde fiyatı çok uygun hale geldiği için bu kremi ara ara almaya devam edeceğim. İndirimsiz fiyatı 35-40 TL'ye varabilirken, indirim zamanları 16 TL civarına bulabilirsiniz.

Tekrar görüşmek üzere!

5 yorum:

  1. Kim kullanabilir herhangi bir bilginiz var mı ben mesela cildim kuru ve nemlendirmek istiyorum 14 yaşında biri kullanabikir mi

    YanıtlaSil
  2. İğrenç bir nemlendirici. Yüzüm bebek gibiydi artık sivilcelendim

    YanıtlaSil
  3. Gül hastasıyım yüzüm kıpkırmızı ne zaman bu kremi sürsem bembeyaz oluyir vazgeçemiyorum

    YanıtlaSil