6 Aralık 2014 Cumartesi

Nivea El Kremi: El ve Tırnak Bakımı Deniz İğdesi & E Vitamini


Merhaba! Bir önceki merhabamın ardından, bu sefer bir ürün incelemesi ile merhaba diyorum sizlere. İlk incelememi Nivea ile yapıyor olmak çok güzel benim için çünkü 90lı yıllarda çocuk olanlar bilir; Nivea o mavi kutulu yağlı kremi ile o dönem hafızalara çok yer etmiştir. Bu sebeple, bu marka bana hep çocukluğumu hatırlattığından mıdır bilmem, kendisini seviyorum ve her ürününü denemeye çalışıyorum. Geçtiğimiz aylarda Watsons'da 6 lira civarı bir fiyata görünce bu kremi de kaptım hemen.

Kremi kapmamın en büyük sebebi kokusu idi. Kokusuna bayıldım gerçekten. Klasik Nivea kokusu yok bu kremde, daha farklı ve aslına bakarsanız çok daha hoş bir koku. Kesinlikle ağır değil fakat "yok gibi" de değil. Yine de hassasiyeti olanları rahatsız edeceğini düşünmüyorum.

Nemlendirmesine gelince maalesef bu ürün bu konuda sınıfta kaldı benim için. İlk sürüşte hafif bir kremmiş ve hemen emilecekmiş gibi geliyor fakat ellerime yedirdikçe yapış yapış bir his bırakıyor fakat yağlı bir his değil bu; sadece yapış yapış. Sürdükten bir süre sonra da hiç sürmemişim gibi oluyor, herhangi bir nemlilik hissetmiyorum. Hatta ilk sürüşte bile nemli bir his bıraktığını söyleyemem pek. O çok beğendiğim kokusuna rağmen tekrar almayacağım.

İçeriğe dikkat edenler için: Ürün paraben içeriyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder